woensdag 28 september 2016

glowing




Glowing


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van p,anns place,die kan je hier vinden



Voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
van nld,die kan je hier vinden,verder
heb ik nog wat losse elementen gebruikt
de credit van de materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze
niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag,s lessen of dergelijke.








materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.

slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart.



2-Kopieer en plak masker1 deze staat ook goed

voeg slagschaduw toe en verscherpen.


3-Kopieer en plak het frame,laat zo maar staan

voeg slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak effect,laat ook zo maar staan

geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak effect1 deze staat goed

voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak clover,laat zo maar staan

geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak leave frame deze staat ook goed

voeg slagschaduw toe en verscherpen.



8-Kopieer en plak frame2 staat ook goed

geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak lace deze staat ook goed

geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak fl-01 deze staat goed

geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak fl-02 ook deze staat goed

geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak fl-03 deze staat ook goed

voeg de slagschaduw toe en verscherpen.



13-Kopieer en plak  cluster schuif naar reschts op het frame

zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak samengevoegd schuif ietsjes omhoog

kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



15-Kopieer en plak fl-04 schuif iets omhoog op het frame

zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe 
en verscherpen.



16-Kopieer en plak bluebird,schuif naar rechts op het frame

en zet de vogel op de blauwe knijper van de cluster
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak cluster1 zet naar links op het frame

en iets omhoog kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak butterfly zet boven op het frame

zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.



links op het frame zie mijn vb

19-Kopieer en plak cluster2 zet naar onder en iets naar
geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles goed en naar wens! kopieer en plak 

jou gekozen tube zet mooi neer,voeg slagschaduw toe
naar keuze,nu kan je eventueel de butterfly01 er nog op zetten.



21-Zet je naam en de nodige licentie er op

verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









© Suzanne Oktober 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten