woensdag 4 mei 2016

sweet little flora







Sweet Little Flora


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van p,ann klik hier voor haar mooie blog.



Voor deze les heb ik verschillende
losse elementen gebruikt,de credits
van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact en ga ze
niet gebruiken als materiaal voor jou
eigen tag's lessen of dergelijke.




materialen







1-Open een  nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,laat zo maar staaan
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak frame overlay by suusje,laat ook zo maar staan
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame,zet mooi in het midden


4-Kopieer en plak lace frame bewerkt zet mooi op de achtergrond
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



5-Kopieer en plak rose frame schuif iets omhoog
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak cluster 1 zet links onder op het frame
geef slagschaduw.



7-Kopieer en plak samengevoegde bloemen zet deze iets
omhoog zie mijn vb en voeg de slagschaduw toe.



8-Kopieer en plak samengevoegd 1 zet deze bloemen
iets omhoog op het frame en voeg de slagschaduw toe.



9-Kopieer en plak cluster 2 zet naar rechts boven op het frame
kijk even naar mijn vb,voeg de slagschaduw toe.



10-Kopieer en plak butterfly samengevoegd zet ze iets naar 
links zie mijn vb en voeg de slagschaduw toe.



11-Kopieer en plak de sterren,laat deze zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak samengevoegd 2 laat ook zo maar staan
en voeg de slagschaduw weer toe.



13-Staat alles goed en naar wens,kopieer en plak dan jou tube
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam en de nodige
licentie er op,voeg alles samen,verklein je crea
naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Mei 2016.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten