donderdag 14 april 2016

lovely spring









Lovely Spring


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita shon,klik hier voor haar blog.



Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt,credits van deze materialen
gaan naar new life dreams design klik hier
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
laat de bestandsnamen in tact en ga ze
niet gebruiken als jou eigen materiaal.




materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak leafe overlay zet hem iets naar onder
aanpassen-scherpte-verscherpen (hier zit al slagschaduw op).



3-Kopieer en plak overlay-1 zet ook iets naar onder
kijk even naar mijn vb voeg slagschaduw toe en verscherpen.



4-Kopieer en plak overlay laat deze zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



5-Kopieer en plak lace frame by suusje laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak ele3 laat ook zo maar staan
geef ook slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak flower10 deze staat ook goed
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



8-Kopieer en plak peacock feather zet iets naar onder
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak cluster5 samengevoegd schuif ietsjes
naar links zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



10-flower-star deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak flower overlay laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op verklein
je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne April 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten