donderdag 4 februari 2016

love birds








Love Birds




Voor deze les heb ik verschillende elementen gebruikt
de credit van de materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact,en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag,s of dergelijke.



Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van p,ann klik hier voor haar mooie blog.




materialen









1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker (paper5),deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak element 9 deze staat goed
slagschaduw,vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
en verscherpen.



3-Kopieer en plak element 56,deze staat goed
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



4-Kopieer en plak element 42,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak element 61 schuif ietsjes omhoog
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak HRT-1 zet ook ietsjes omhoog
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



7-kopieer en plak element 50,schuif ietsjes omhoog
zie mijn vb,voeg slagschaduw toe 
en verscherpen.



8-Kopieer en plak element 19 (frame) 
laat zo maar staan,geef slagschaduw
en verscherpen.



9-Kopieer en plak element 47 laat ook zo maar staan
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster6 zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



11-Kopieer en plak samengevoegd 4 
zet deze naar links boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen,



12-Kopieer en plak cluster4  zet ook naar links
op het frame en ietsjes omhoog,kijk even naar mijn vb
 voeg slagschaduw toe en verscherpen.



13-Kopieer en plak element 45 zet naar onderen maae blijf
wel binnen het masker,zet mooi voor het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



14-Kopieer en plak de grondlaag,zet ook naar onder
en zet mooi op de wolken van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak samengevoegd2 zet ook naar onderen
op de grondlaag,zet naar links onder voor het frame
zie mijn vb,voeg slagschaduw toe en verscherpen.



16-Kopieer en plak samengevoegd 1 cluster 
zet naar rechts onder en ze mooi voor het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak samengevoegd 3 zet naar links onder
op de grondlaag en mooi voor het frame
voeg slagschaduw toe en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet die mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.












©Suzanne Februari 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten