donderdag 17 september 2015

trixie's secret place








Trixie's Secret Place


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van steffi,littedesign,haar mooie
poser blog kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik verschillende losse
elementen gebruikt van studio girls die kan je hier vinden
de credits van deze materialen gaan naar de makers van
deze mooie materialen,laat de bestands namen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.




materialen









1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak pp-01-masker,laat zo maar staan.



2-Kopieer en plak leave frame zet naar boven,maar blijf wel
op het masker,slagschaduw,vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame,zet ook naar boven
en zet de achtergrond mooi in het midden van het leave frame
kijk even naar mijn vb.



4-Kopieer en plak nld sun zet naar rechts boven op de hoek
van het achterondje in het frame.



5-Kopieer en plak frame zet naar boven en zet mooi op
het achtergrondje,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak de grondlaag zet naar beneden maar niet helemaal
geef de grondlaag de slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak sunburst zet naar boven op het frame
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak flora-pinks zet iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak gras1 samengevoegd,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak emka-leaves-samengevoegd zet naar boven
op het frame,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak cluster1 zet ook naar boven
op het frame en zet mooi op de vorige laag,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak sussie-m-lights,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak mushroom-cluster-samengevoegd,zet naar
beneden en zet mooi op de grondlaag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak sussie-m-frame hanging (bewerkt)
zet naar linksonder en zet op de rand van de grote paddenstoel
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak ladybug-impory-dragon samengevoegd
zet iets omhoog en naar links op het frame kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak gras samengevoegd,zet naar links onder
voor de grote paddentoel,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak de frog,en zet deze rechts onder
op het kleine paddentoeltje,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak emka flower-pink,zet naar boven
en zet in het midden van het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak lights zet naar boven op het frame
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak sussie-m-wings zet naar boven
op het frame,zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



21-Kopieer en plak fireflyscatter zet iets omhoog
kijk even naar mijn vb
geef ze slagschaduw en verscherpen.



22-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne September 2015.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten