donderdag 10 september 2015

free as a bird







Free as a Bird



Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van kandi designs haar blog kan je hier vinden
de credits van deze materialen gaan naar de maker
laar de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.




Ik heb voor deze les een posertje gebruikt
van anita shone,haar mooie blog kan je hier vinden.




materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak paper 2 Masker deze staat gelijk goed
slagschaduw vert+hor 1 dek 20 verv 1,zwart
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak het achtergrond frame
laat zo maar staan.



3-Kopieer en plak element 26 frame zet mooi op het achtergrondje
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
en verscherpen.



4-Kopieer en plak element 32 schuif iets naar beneden en zet
mooi op het frame,geef slagschaduw
en verscherpen.



5-Kopieer en plak element 23 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak element 24 C zet iets naar links
en naar onder op het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak element 24 B zet helemaal naar beneden
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element 18 C zet iets naar onderen
zet de bloem rechts op de rand van element 24B 
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw 
en verscherpen.



9-Kopieer en plak element 22 bewerkt,zet ook helemaal
naar onderen zie vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



10-Kopieer en plak element 17 samengevoegd,zet naar
links onder en zet op element 22 van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak element 6 zet naar links onder en zet het bootje
in het water van element 22 zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak element 18 B zet naar rechts onder
en zet mooi op de grondlaag (element 24B )
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak element 16 zet het vogelnestje'naar rechts boven
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.



14-Kopieer en plak element 10-11-12 en zet de vogeltjes
mooi neer op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak element 19 zet het katje
rechts onder voor het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak element 8 zet de vlindertjes iets omhoog
op je afbeelding,zie mijn vb,geef slagschaduw
en verscherpen.



17-Kopieer en plak element 18 A zet helemaal naar beneden
zie mijn vb geef slagschaduw 
en verscherpen.



18-Kopieer en plak element 24,zet ook helemaal
naar onderen en zet voor element 18 A zie min vb
geef slagschaduw en verscherpen.



19-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op
en voeg alles samen,verklein je crea naar keuze 
en slaan hem op.










©Suzanne September 2015.









1 opmerking:

  1. Hello Suzanne B!
    Beautiful blog and thanks very much for share your wonderful kits.
    Have a blessed day!

    BeantwoordenVerwijderen