woensdag 22 juli 2015

behind the hill






Behind The Hill


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van anita shon,haar mooie posertjes
kan je hier vinden op haar mooie  blog



Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van high four designs,de blog kan je hier vinden.




Materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak Highfour behind the hill paper 7 (masker)
deze staat gelijk goed,aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 34 bewerkt
schuif naar onderen maar blijf wel op het masker,zie mijn vb
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen.



3-Kopieer en plak cluster 1 by suusje zet iets omhoog
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 23 bewerkt
zet omhoog en iets naar links,blijf binnen het masker
zie mijn vb geef slagschaduw en vercherpen.



5-Kopieer en plak Highfour behind the hill addelement 8
zet naar links en naar onder zet onder de tak van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 6 
zet naar onderen en iets naar rechts en zet mooi op
de grondlaag zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak Highfour behind the hill addelement 9
zet naar echts naast het huisje kijk even naar  mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 7
zet naar links onder en naast het raam van het huisje zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 25 bewerkt
zet links onder naast het huisje en voor de bloem 
van de vorige laag zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster by suusje ,zet naar onderen
en zet de bloemen mooi op hun plek,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 9 bewerkt
zet naar rechts onder en zet op de steen van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 3 bewerkt
zet naar links onder en zet voor het hekje,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 13 bewerkt
zet naar links onder en zet voor het hekje zodat het rupsje op de steen komt 
te staan zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 42 bewerkt 
zet ook naar links onder en zet ook voor het water van de vorige laag
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak Highfour behind the hill element 60
zet iets naar onderen en zet de beestjes mooi op hun plek
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak Highfour behind the hill addelement 5
zet iets naar rechts omhoog,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Juli 2015.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten