dinsdag 28 juli 2015

bath time








Bath Time


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van steffi little design haar mooie blog
kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van butterfly designs die kan je hier vinden
verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestands namen in tact,ga ze niet gebruiken
als jou eigen materiaal voor jou tag's lessen of dergelijke.




Materialen








1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak Pap7 masker bewerkt,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak grondlaag by suusje zet naar onderen op het masker
geef slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak elmnt45 zet ook naar onderen op het masker
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak elmnt40 frame ,zet deze mooi op de circle van het masker
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak KAagard-bubble-frame,zet mooi in het midden van het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak elmnt34 samengevoegd zet mooi op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak elmnt42,zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak embell 4 samengevoegd,zet iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak elmnt 23 zet omhoog iets boven het frame
maar blijf wel binnen je afbeelding,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak BS25-cortinas bewerkt,zet naar links boven
iets over het frame heen zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak elmnt12 zet naar rechts boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak elmnt52 samengevoegd zet ook naar rechts op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak elmnt56 samengevoegd,zet naar onder op het frame
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak embell3 zet naar rechts onder voor het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak elmnt60 zet naar onder op je afbeeding
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak elmnt63 zet het vogeltje rechts op het wasbakje
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak sparkles,laat deze zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube,zet mooi neer
voeg slagschaduw toe naar keuze,zet je naam en nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je crea naar keuze en slaan hem op.










©Suzanne Juli 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten