woensdag 24 juni 2015

take me to the beach







Take me to the beach


Voor deze les heb ik een mooie posertje
gebruiken van anita shone,haar mooie poser
kan je hier vinden op haar blog.




Voor deze les heb ik scrap elementen gebruikt
van de scrap take me to the beach van palvinka design
deze kan je hier vinden,de credits van deze materialen
gaan naar palvinka design,laat de bestands namen in tact
en ga deze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.




Materialen

1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak paper 13 (masker) deze staan gelijk goed
aanpassen-scherpte-vercherpen.


2-Kopieer en plak frame,zet iets omhoog op je afbeelding
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en vesrcherpen.


3-Kopieer en plak palvinka SummerRemix leafs
zet omhoog boven op het frame,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak achtergrond frame zet iets omhoog
lagen schikken 1x omlaag schikken
maar de bovenste laag weer actief.


5-Kopieer en plak frame1 zet iets naar boven en zet mooi neer
op de andere frame,geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach flower
zet iets omhoog op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach starfish2
zet naar boven zet de starfish rechts boven iets over het frame heen
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach flowe2
schuif een klein stukje omhoog,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak palvinka SummerRemix flower1
zet iets omhoog en iets naar links op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach flower5
zet omhoog op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach fossilseahorse
schuif iets omhoog op het frame kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach starfish1
zet iets omhoog op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach cluster 6c
zet links boven op het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach cluster 8a
zet iets naar links onder op het frame
geef slagschaduw en versscherpen.


15-Kopieer en plak palvinka takemetotthebeach waves 2
zet naar onderen en zet voor de cluster van de vorige laag
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak palvinka takemetotthebeach sand2
zet naar onderen voor het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach cluster 7a 3
zet naar rechts in het midden,boven de oranje bloem
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach cluster 7a 2
zet links onder op de grondlaag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak palvinka takemetothebeach cluster 7a 1
zet deze naar rechts onder voor het frame op de grondlaag
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
geef die een mooi plekje,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie op je crea,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Juni 2015.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten