dinsdag 23 juni 2015

smells like....








Smells Like....


Voor deze les heb ik een  posertje gebruikt 
van anita shon haar mooie poser
kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende scrap elementen gebruikt
van albina design,die kan je hier vinden,de credits van de materialen
gaan naar de maakste van deze materialen,laat de bestands namen
in tact en ga ze niet gebruiken als jou eigen materiaa,voor jou
lessenn tag,s en dergelijke.




Materialen 







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak AD-vanilla dream 148,masker deze staat gelijk goed.


2-Kopieer en plak achtergrond frame,laat deze zo maar staan


3-Kopieer en plak frame schuif iets omhoog en zet mooi
op het achtergrondje.


4-Kopieer en plak AD-vanilla dream frame zet iets omhoog
op het frame kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart,aanpassen-scherpte-verscherpen.


5-Kopieer en plak AD-vanilla dream 42,zet iets omhoog
op het frame,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak AD-vanilla dream70,zet iets naar onderen
en zet voor het frame,maar blijf wel binnen je afbeelding
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak AD-vanilla dream 40 samengevoegd
zet naar linksonder voor het frame,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak AD-vanilla dream 72 zet naar onderen
en zet mooi voor het frame,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak AD-vanilla dream 89 zet iets naar onderen 
en zet voor het gras van de vorige laag zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.
  


10-Kopieer en plak AD-vanilla dream 122,zet naar links onder
voor het frame zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak AD-vanilla dream 27 zet links onder
voor de steen van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak sterren,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak swirls,laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak AD-vanilla dream 123 zet naar rechts onder
voor het frame,zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak vlinders,schuif iets naar links en omhoog
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen



16-Staat alles naar wens,kopieer jou tube zet mooi neer
voeg wat slagschaduw toe naar keuze,zet je naam en nodige
licentie er op,voeg alles samen,verklein  je crea naar keuze
en slaan hem op.










©Suzanne Juni 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten