zondag 19 april 2015

zilvermist fairy





Zilvermist Fairy


Voor deze les heb ik twee posertjes gebruikt van belscrap
één er van zit in de gratis mini kit fairies die kan je hier vinden
de elementen die ik heb gebruikt komen uit de gratis mini kit fairies
van belscrap,en verder heb ik nog wat losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers er van
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken als
materiaaln voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak bs27 sol,zet de zon linksboven op het masker
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak overlay,schuif iets naar links over de zin en iets omhoog
kijk even naar mijn vb,slagschaduw vert+hor 1 dek 20 verv 1 zwart
en verscherpen.


4-Kopieer en plak belscrap paper free schuif iets omhoog.

5-Kopieer en plak lil fairy frame schuif ook iets omhoog
kijk even naar mijn vb,schuif het achtergrond mooi achter het frame
maak de frame laag actief slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart.
en verscherpen.


6-Kopieer en plak belscrap fairies El 3 free schuif naar rechts
en iets omhoog op het frame zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak sweetnes bluis samengevoegd schuif iets omhoog
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak element24 zet naar rechts onder voor het frame
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak belscrap fairies cluster by suusje
zet links onder voor het frame zie vb (slagschaduw zit er al op)
aanpassen-scherpte-verscherpen.


10-Kopieer en plak sweenes bluis 2a zet naar onderen
en zet links onder voor de cluster,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak bs24 hojas schuif ook naar links onder
en zet voor de steen van de cluster zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak babyfairy elem9 zet iets omhoog
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak babyfairy elem25 zet naar boven op het frame
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak babyfairy elem39 schuif iets omhoog
geef ook slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak zilvermist tube by suusje
zet rechts boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak zilvermist sparkles
laat deze zo maar staan,geef slagschaduw en verscherpen.


17-Pak nu jou tube er bij verklein hem naar keuze
maak in je lagen palet de clusterlaag actief kopieer en plak je tube
ik heb de tube belscrap fairies El 2 free gebruikt,zet op de steen
van de cluster,voeg wat slagschaduw toe naar keuze,ik heb op deze laag
twee tubjes geplaatst,BS-fairies deze staat op belscrap's blog
gebruik die of gebruik je eigen tubje.



18-Staat alles naar wens,zet je naam en nodige licentie
op je creatie,voeg alle lagen samen,verklein je crea
naar keuze en slaan hem op.


Hier in nog een voorbeeld van mij

met twee cuties van Pat van p'anns place










©Suzanne April 2015.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten