dinsdag 10 maart 2015

Sweet little kitty






Sweet Little Kitty


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van anita shon
haar posers blog kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik verchillende losse scrapelementen
gebruikt,de credits van de materialen gaan naar de makers
van deze mooie materialen laat de bestandsnamen in tackt
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.



Materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparand
kopieer en plak,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


3-Kopieer en plak frame1 by suusje ,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.


4-Kopieer en plak frame2 by suusje zet iets omhoog en naar rechts
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame3 by suusje zet mooi op de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak zilverframe zet iets omhoog zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw.


7-Kopieer en plak bloemen4 schuif iets naar rechts zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak element1 zet mooi neer
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak frame4 by suusje zet mooi in het midden
op de vorige laag,geef slagschaduws en verscherpen.


10-Kopieer en plak bloemen3 schuif iets naar links kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak bloemen2 zet iets naar links ,zie vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak bloemen1 schuif ook iets naar links
geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak butterfly laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak bloemen schuif iets naar onderen,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak lint,laat ook zo maar staan
geef slagschaduw.


16-Kopieer en plak lace bow schuif iets omhoog,zet de bow links boven
op de blauwe bloem,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak kitty1 (kopie) zet links boven op het frame
en zet op de lace bow van de vorige laag,geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak mous1 zet naar rechts boven op het frame
en zet de mous op de grote blauwe bloem zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak grondlaag zet naar onderen en zet mooi voor het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


20-Kopieer en plak cute little kitten zet rechts onder op de grondlaag
en voor het frame zie vb,geef slagschaduw.


21-Kopieer en plak kitty1 zet links onder op de grondlaag en voor het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


22-Kopieer en plak jou gekozen tube zet mooi neer
voeg slagschaduw toe naar keuze,plak nu mous2 op je afbeelding
ik heb de mous naast mijn tube gezet,geef slagschaduw.


23-Staat alles naar wens voeg alles samen
zet je naam en nodige licentie er op
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne Maart 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten