zondag 1 maart 2015

Sweet like candy





Sweet Like Candy


Voor deze les heb ik een tubje gebruikt van bel scrap
haar blog kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik verschillende elementen uit de kit
too much sugar gebruikt dit is een freebie van bel scrap
de tubjes in deze les zitten in deze kit,verder heb ik nog wat
andere elementen van bel scrap gebruikt,laat de bestandsnamen in tact
de credits van deze materialen gaan naar isabel,ga deze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak overlay by suusje,deze staat goed.


2-Kopieer en plak BS24 Mancha zet helemaal naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,slagschaduw
vert+hor 2 del 20 verv 2,zwart.


3-Kopieer en plak achtergrond frame laat zo maar even staan.


4-Kopieer en plak frame lacie circle4,staat gelijk goed
schuif nu je achtergrondje mooi in het frame,maar de frame laag actief
geef deze slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame by suusje,deze staat goed
geef slagschaduw.


6-Kopieer en plak BS19 Lazo deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak samengevoegd-4 zet naar links boven op het frame
kijk even naar mijn vb ( hier zit al slagschaduw op).


8-Kopieer en  plak cluster1 by suusje zet rechts onder op het frame
zie mijn vb (hier zit al slagschaduw op).


9-Kopieer en plak BS24 Conejo zet rechts onder op de witte pot van
cluster1 zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak Belscrap Sugar el2 zet rechts onder op het frame
zet aan de linkant van cluster 1 ,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak cluster by suusje zet links onder op het frame
zie mijn vb (ik heb hier al slagschaduw op gedaan).


12-Kopieer en plak Belscrap Sugar el4s zet links onder
voor de cluster van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen
( de tubje die ik er op heb gezet zit in de freebie kit).


13-Kopieer en plak samengevoegd-3 zet naar onderen
en iets naar links kijk even naar mijn vb
(ook hier zit al slagschaduw op).


14-Kopieer en plak samengevoegd-2 zet naar onderen
en iets naar rechts zie mijn vb (ook hier zit al slagschaduw op).


15-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet ook naar onderen
en zet mooi op zijn plek,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak Brillantos schuif iets omhoog
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak BS24 D4 zet naar onderen
zet mooi op zijn plek zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak BS24 Peluche zet naar links onder op je afbeelding
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak BS24 sweet word art,zet links
op de lolly van de cluster zie mijn vb
geef slagschaduwen verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Maart 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten