maandag 9 maart 2015

A little kiss of spring





A Little Kiss Of Spring


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van jolanda ketting
hier kan je haar posertjes kopen of bezoek deze club voor
hele mooie lessen van redrose en freebie's van jolanda.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze mooie materialen
laat de bestandsnamen in tact,en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen en dergelijke.



Materialen



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-kopieer en plak nld cloud2 schuif naar boven op het masker
blijf wel binnen je afbeelding,slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aan paasen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak de zon zet links boven op het masker.


4-Kopieer en plak achtergrond frame,laat zo maar staan.


5-Kopieer en plak element3 frame,schuif iets naar rechts
zet mooi in het midden van het achtergrondje,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw.


6-Kopieer en plak frame2 by suusje schuif iets omhoog op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw.


7-Kopieer en plak frame1 by suusje schuif ook iets omhoog op het frame
ze mooi op het frame van de vorige laag,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak bloemen1 zet iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw.


9-Kopieer en plak element43 zet iets naar onderen op het frame
geef slagschaduw.


10-Kopieer en plak bloemen zet ook naar boven op het frame
zet de witte bloem boven in het midden van het frame
kijk even naar mijn vb ,geef slagschaduw.


11-Kopieer en plak samengevoegd-2 zet ook naar boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element2 zet iets omhoog en naar links
zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet ook naar boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak grondlaag-1 zet helemaal naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak gras zet naar onderen en zet mooi voor het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak grondlaag zet ook naar onderen,maar niet helemaal
zet iets boven de grondlaag van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak element1 zet iets naar onderen zet hem boven op de grondlaag
in het midden van het frame,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak banner lamp zet naar boven en iets naar links
op het frame ,geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak springbutterfly schuif iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


20-Kopieer en plak mug zet ook iets omhoog
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


21-Kopieer en plak het lammetje zet naar rechts onder
zet voor het frame geef slagschaduw.


22-Kopieer en plak duck zet naar onderen en iets naar links
zet links naast element 1 zie vb geef slagschaduw.


23-Kopieer en plak bunny zet naar links onder,zet links voor
de duck,zie mijn vb geef slagschaduw,en verscherpen.


24-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tubes
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne Maart 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten