donderdag 26 februari 2015

Hello little one







Hello Little One


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van leilana haar blog kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestandsnamen in tact,en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak overlay,staat goed geef slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak achtergrond frame
laat zo maar staan.


3-Kopieer en plak frame lace circle4,staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak elmt60,staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak cluster by suusje,deze staat ook goed
geef slagschaduw en vercherpen.


6-Kopieer en plak elmt72 ,staat ook goed
geef slagschaduw.


7-Kopieer en plak strik schuif iets omhoog op het frame
en iets naar rechts,kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw.


8-Kopieer en plak bloemen schuif iets naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak grondlaag by suusje zet naar onderen\
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak belscrap el6s zet ook naar onderen op je afbeelding
en zet mooi op de rand van de grondlaag,zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak nld overlay5  zet naar rechts onder
voor het frame,op de grondlaag kijk even naar mijn vb
(hier zit al slagschaduw op).


12-Kopieer en plak belscrap el3 hang de hanger rechts boven
op de lint van het strik zie mijn vb
geef slagschaduw.


13-Kopieer en plak samengevoegd-1 schuif iets omhoog zet de
rose strik links boven iets over de hanger van de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw.


14-Kopieer en plak lilas elmt68 zet het beertje
rechts onder voor het frame zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak paper bal zet links onder
voor het frame op de grondlaag zie vb
(slagschaduw zit er al op).


16-Kopieer en plak banner 1 schuif naar rechts op het frame
en iets naar onder kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw.


17-Kopieer en plak BS19 Sonajero zet naar onderen op de grondlaag
kijk even naar mijn vb,(slagschaduw zit er al op).


18-Kopieer en plak bloemen-1nschuif ietsjes omhoog
geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak vlinders bubbels schuif ietsjes omlaag
geef slagschaduw en verscherpen.


20-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne Februari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten