dinsdag 30 december 2014

Happy New Year






Happy New Year


Voor deze les heb ik een posertje gebruikt van gerda kern
haar poser blog kan je hier vinden.


Voor deze les heb ik wat losse scrap elementen
gebruikt de credits van de materialen gaan naar de makers
van deze mooie materialen,laat de bestandsnamen in tact
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag,s lessen of dergelijke.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak vuurwerk zet deze rechts onder op het masker
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart,en verscherpen.



3-Kopieer en plak masker1 schuif iets naar links en omhoog
zet mooi in het midden geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak achtergrond frame zet mooi in het midden.


5-Kopieer en plak party frame zet mooi op het achtergrondje
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak lace frame zwart,zet mooi op het party frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak christmas36 zet naar rechts op het frame
iets naar onderen zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element5 zet ook naar rechts op het frame
zet iets omhoog,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak tree gold zet naar links boven op het frame
blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw.



10-Kopieer en plak free tree3 zet ook naar links boven op het frame
en zet mooi op de vorige laag,geef slagschaduw
en verscherpen.



11-Kopieer en plak takken1 zet naar onderen op het frame
zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak so this is christmas12 zet naar linksonder op de takken
van de vorige laag zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak so this is christmas02 zet ook naar linksonder
op de takken,zet voor de andere ster zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak takken zet ook naar onderen op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak so this is christmas52 zet ook naar linksonder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak new year party4 zet naar onderen en naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak champagne zet naar rechtsonder op het frame
zet mooi voor de vorige laag zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak christmas30 zet naar rechtsonder op je afbeelding
blijf wel binnen het masker zie vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak element9 zet ook naar onderen
en iets naar rechts zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak free new year wordart 397
zet naar links onder op je afbeelding geef slagfschaduw.



21-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





Dit was al weer het laatste lesje voor dit jaar ik hoop dat jullie
er veel plezier aan hebben beleeft met het maken van de lessen
ik heb ze met heel veel plezier geschreven,op naar het volgende jaar
ik wens iedereen een heel mooi en gelukkig 2015 toe.











©Suzanne December 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten