donderdag 11 december 2014

Christmas Girl




Christmas Girl



Voor deze les heb ik een posertje gebruikt
van jolanda ketting haar poser kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan nar de makers van de
mooie materialen.laat de bestandsnamen in tackt
en ga ze niet gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.



Materialen.







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker deze staat gelijk goed
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak vloer zet helemaal naar beneden 
kijk even naar mijn vb.



3-Kopieer en plak element 66 (het frame) zet naar rechts boven op je afbeelding
kijk even naar mijn vb slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart.



4-Kopieer en plak achtergrond frame zet mooi rechts boven op het frame
lagen schikken 1x omlaag schikken en ze de achtergrond mooi achter het frame
maak de bovenste laag weer actief.



5-Kopieer en plak garland frame zet mooi boven op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak frame sterren zet linksboven op het frame
geef slagschaduw.


7-Kopieer en plak so this is christmas6 zet boven op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak sterren2 zet ook naar boven op het frame
en zet mooi op de vorige laag,geef slagschaduw.



9-Kopieer en plak wa christmas zet rechtsboven op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpem.



10-Kopieer en plak krans zet ook naar boven op het frame
zet mooi in het midden,zie mijn vb 
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak element 7e zet mooi onder het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak candycane sok zet mooi op de vorige laag
neer (openhaard) zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak cluster wa2 zet linksonder op het frame
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak yalana cluster6 zet rechtsonder op het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak cluster by suzanne zet naar links en iets naar onder
blijf wel binnen je afbeelding geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak chair zet rechts onder op je afbeelding
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak pup zet rechts onder op de chair
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak yalana cluster3 zet rechtsonder voor de chair
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak wa6 zet links boven op het masker
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



20-Staat alles naar wens kopieer en plak je tube
zet mooi neer voeg wat slagschaduw toe naar keuze
voeg alles samen zet je naam en licentie er op
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne December 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten