dinsdag 19 augustus 2014

Fantasie Garden



Fantasie Garden







De tube die ik voor deze les heb gebruikt
is van bastet die kan je hier vinden.


De scrap elementen die ik gebruikt heb voor deze les
zijn van bel scrap die kan je hier vinden.
de credits van de materialen gaan naar de maakster
laat de bestandsnamen intact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor je eigen lessen,tag's of dergelijke.



Materialen








1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels wit
kopieer en plak masker  deze staat goed
aanpassen scherpte verscherpen.


2-Kopieer en plak BS hierba 6 schuif naar onderen maar niet helemaal
laat iets ruimte over slagschaduw vert=hor 3 dek 35 verv 5 kluer zwart.


3-Kopieer en plak tree zet naar rechts boven maar blijf wel op het makser
slagschaduw .



4-Kopieer en plak BS carettas hang ze mooi in de bomen
kijk even naar mijn vb slagschaduw toepassen.


5-Kopieer en plak BS hierba 3 zet naar onderen en zet
mooi op de vorige laag slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak BS-p tallos zet ook naar onderen
kijk even naar mijn vb slagschaduw .


7-Kopieer en plak BS valla zet ook naar onderen en zet op de rand
van de vorige laag sclagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak BS flores 3 zet naar onderen en iets naar rechts
zet voor de gras poll zie mijn vb,slagschaduw.



9-Kopieer en plak BS hojas deze staat gelijk goed
slagschaduw toepassen.



10-Kopieer en plak BS camanillas 5 zet mooi op de vorige laag
slagschaduw toepassen.



11-Kopieer en plak cluster 1 zet rechtsonder voor de boom
slagschaduw toepassen.




12-Kopieer en plak BS tetera zet links onder op je afbeelding
kijk even naar mijn vb slagschaduw.



13-Kopieer en plak cluster 2 en zet linksonder op je afbeelding
en zet het naast het deurtje van het theepotje,slagschaduw.



14-Kopieer en plak cluster en zet mooi links onder voor het raam\
van het theepotje zie mijn vb slagschaduw.



15-Kopieer en plak BS seta en zet links onder op je afbeelding
zet aan de linkerkant van het theepotje slagschaduw.



16-Kopieer en plak BS campalilla zet naar onderen
en zet voor het mandjes zie mijn vb slagschaduw.



17-Kopieer en plak BS piedra zet helemaal naar beneden
op de rand van het groen slagschaduw.



18-Kopieer en plak BS10 conejo 2 en zet het grote konijn
voor de steen van de vorige laag slagschaduw.



19-Kopieer en plak BS mariquita zet naar onderen
en zet het kleine lieveheersbeestje op de steen van de vorige laag
zie mijn vb slagschaduw.



20-Kopieer en plak BS abejas zet de bijtjes mooi op hun plek
zie mijn vb slagschaduw.



21-Kopieer en plak BR brillos-blanc zen zet linksboven op je afbeelding
zet de grote ster naast de boom links,zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



22-Kopieer en plak BS mariposa en zet de grote vlinder links boven
naast de grote ster van de vorige laag slagschaduw en verscherpen.



23-Kopieer en plak BS15 brillos als het goed is staat deze goed
zo niet dan even verplaatsen,slagschaduw en verscherpen.



24-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg eventueel wat slagschaduw toe
zet je naam en licentie er op voeg alles samen
verklein je crea naar kleuze en slaan hem op.






©Suzanne augustus 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten