vrijdag 22 augustus 2014

Birdcage Fantasie



Birdcage Fantasie






De tube die ik voor deze les gebruikt heb is van
P ann en haar mooie poser site kan je hier vinden.



Ik heb voor deze les wat losse scrapelementen gebruikt van lilas designs
die kan je hier vinden,en wat losse scrapelementen,de creadits van de materialen
gaan naar de maaksters,laat de bestandsnamen intact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor je eigen lessen,tags en of dergelijke.



Materialen.






1-Open een  nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak masker als nieuwe laag deze staat goed.



2-Kopieer en plak grond zet naar onderen maar niet helemaal
ik heb hier geen slagschaduw op gedaan,aanpassen ,scherpte,verscherpen.



3-Kopieer en plak achtergrond frame schuif ietsjes omhoog.


4-Kopieer en plak frame zet mooi op de achtergrond
slagschaduw vert+hor 3 dek 35 verv 5 kleur zwart.


5- Kopieer en plak blue elem 9 zet mooi op het frame
zie mijn vb,slagschaduw. 


6-Kopieer en plak element 38 zet iets omhoog iets over de vorige laag heen


7-Kopieer en plak element 32 zet ook omhoog zet net boven de vorige laag
zie mijn vb slagschaduw toepassen.


8-kopieer en plak samengevoegd zet ook naar boven,op de vorige laag
slagschaduw toepassen.


9-Kopieer en plak kopie element 26 zet ook  naar boven
zet ook iets over de vorige laag heen,slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak cluster 1 zet ook iets omhoog iets over de vorige laag heen
 ,kijk even naar mijn vb slagschaduw.



11-Kopieer en plak blue elem 5 zet naar rechts over de witten bloemen,zie mijn vb
slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak lace01 schuif iets omhoog zet onder op de bloem
rechts van de vorige laag,slagschaduw verscherpen.


13-Kopieer en plak blue elem 23 schuif iets naar links
slagschaduw.


14-Kopieer en plak lace  schuif iets naar links en iets naar onderen
zie mijn vb,slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 13 zet naar boven op het frame
slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak elem 21 schuif naar onderen en iets naar links
zet op de bruine strikjes,zie mijn vb slagschaduw.


17-Kopieer en plak elem 44 zet naar boven op het frame,
zet iets boven het vogelkooitje links,zie mijn vb
slagschadusw.


18-Kopieer en plak element 63 zet ook naar boven op het frame
zet de vogeltjes boven op de kooitjes slagschaduw verscherpen.


19-Kopieer en plak element 7 schuif omhoog kijk even naar mijn vb
slagschaduw .


20-Kopieer en plak elem 1 schuif iets naar onderen
slagschaduw.


21-Kopieer en plak element 24 zet naar onderen
en zet op de rand van het frame slagschaduw.


22-Kopieer en plak element 17 zet iets naar onderen ietsjes over de bruine
strikjes op het frame zie mijn vb slagschaduw.


23-Kopieer en plak element 26 zet ook naar onderen
zet ondern de bloemen van de vorige laag,slagschaduw en verscherpen.


24-Kopieer en plak element 54 zet ook naar onderen en iets naar rechts
slagschaduw.


25-Kopieer en plak element 9 zet naar rechts en naar onderen
zet mooi naast de blauwe bloem van de vorige laag
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.


26-Kopieer en plak cluster zet linksonder op het frame
en de hanger rechts boven op de witte bloem
zie mijn vb slagschaduw.


27-Kopieer en plak blue elem 2 zet rechts onder op het gras
slagschaduw.


28-Kopieer en plak element 2a zet naar boven op het frame
slagschaduw en verscherpen.


29-Kopieer en plak blue leaves zet naar onderen op het gras
hier hoeft geen slagschaduw op,aanpassen scherpte verscherpen.


30-Kopieer en plak sparkles zet iets omhoog en naar rechts
slagschaduw en verscherpen.


31-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer voeg eventueel wat slagschaduw toe
zet je naam en licentie er op,verklein je crea naar keuze
voeg alle lagen samem en slaan hem op.





©Suzanne augustus 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten