zaterdag 23 augustus 2014

Autumn Breeze




Autumn Breeze





De tube die ik voor deze les heb gebruikt
is van leilana die kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik scrapelementen gebruik van molemina
die kan je hier vindenmen ik heb wat losse elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de maakster er van
laat de bestandsnamen intact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen lessen,tag's of dergelijke.




Materialen.




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels wit
kopieer en plak masker schuif iets omhoog
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak gras bewerkt zet naar onderen
slagschaduw vert+hor 3 dek 35 verv 5 kleur zwart.


3-Kopieer en plak 18 bewerkt zet ook naar onderen 
en zet voor het paddestoeltje op het masker zie mijn vb
slagschaduw.



4-Kopieer en plak bird,zet boven op element 18
slagschaduw.


5-Kopieer en plak 05 br mossy zet ook naar onderen 
en zet onder de op de rand van het gras slagschaduw.


6-Kopieer en plak leaves zet naar onderen
zet op het gras zie mijn vb,slagschaduw.



7-Kopieer en plak tree 1 zet naar linksboven op je afbeelding
maar blijf wel binnen het masker ,slagschaduw.



8-Kopieer en plak tree 3 zet naar rechts en omhoog
( je kan het later altijd nog verplaatsen) slagschaduw.


9-Kopieer en plak BS baldosas zet naar onderen op het gras
zie mijn vb,slagschaduw.


10-Kopieer en plak el 19 zet naar onderen
zet de paddestoelen mooi neer kijk even naar mijn vb
slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak el 89 zet linksonder 
voor het trappetje van de paddestoel,slagschaduw.



12-Kopieer en plak el 17 zet op de ramen van de twee paddestoelen
slagschaduw.


13-Kopieer en plak el 10 zet naar onderen,en zet de lantaarntjes
op de trappetjes van de twee paddestoeltjes
slagschaduw.


14-Kopieer en plak kopie tree 3 zet naar rechts onder op je afbeelding
en zet aan de rechterkant van het kleine paddestoeltje zie mijn vb
slagschaduw.


15-Kopieer en plak element 82 zet naar onderen op de rand
van de deuren van de twee huisjes zie mijn vb
slagschaduw.



16-Kopieer en plak molemina cluster 5 zet naar onderen
en zet voor de trap van het huisje links zie mijn vb
slagschaduw.



17-Kopieer en plak element 4 zet naar onderen en iets naar rechts
en zet de lampen mooi neer bij de twee huisje zie mijn vb
slagschaduw.



18-Kopieer en plak molemina cluster 4 zet naar onderen
en naar links,zet onder het raam van het huisje
zie mijn vb slagschaduw.




19-Kopieer en plak leaves cluster
zet naar onderen en naar links,zet mooi onder de vorige laag
slagschaduw.




20-Kopieer en plak leaves 2 schuif naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,slagschaduw.



21-Kopieer en plak bunny zet naar rechts onder voor het huisje
slagschaduw.



22-Kopieer en plak molemina cluster 3 zet naafr links onder
op je afbeelding zie mijn vb slagschaduw.


23-Kopieer en plak elmt 1 zet rechts onder op je afbeelding
slagschaduw.


24-Kopieer en plak molemina el 109 zet naar boven zie mijn vb\
kopieer en plak magic deze staat goed,slagschaduw en verscherpen.



25-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer voeg eventueel wat slagschaduw toe
zet je naam en licentie er op voeg alle lagen samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.





©Suzanne augustus 2014.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten