dinsdag 29 juli 2014

Links en T.O.U Tuts

Deze club,s fora,s enzo!! 
hebben mijn toestemming gekregen voor het gebruik van mij lessen,van het showen,
van hun eigen ontworpen Posers,Tubes,png enzo,op hun eigen club poser verkoop sites,blogs 











  
    
    





























******************************************************************************
***

    Mijn lessen staan geregistreed en worden beschermd door



*********************************************************************************
Wil je jou blog of site hier promoten dat kan,stuur me jou banner en link ( alleen gratis,free )
stuur het naar HIER en ik zal hem hier plaatsen.

neem ook is een kijkje bij deze gratis poser,tube's blog sites.



*********************************************************************************

Mijn regeltjes.

Ik schrijf weer sinds kort weer psp lessen Enige gelijkenis met andere lessen berust puur op toeval
alle lessen zijn door mij zelf bedacht en geschreven

-Mijn lessen die ik heb geschreven,mogen niet worden vertaald
-Mijn lessen mogen niet worden gebruikt,op clubs,fora,s yahoo groups,en dergelijke zonder mijn schriftelijke toestemming.
-Mijn lessen mogen niet worden gehot-linkt-of worden gekopieerd en dan worden gedeeld
- Wil je gebruik maken van mijn lessen stuur dan een mailtje met naam en url naar<<hier>>  heb ook respect voor mijn lessen in zijn geheel.


Ik geef geen toestemming,om clubsetjes te maken van mijn lessen en ook de
onderschriften, (handtekingen) (dagwensjes) Tag's endergelijke,mogen niet worden gedeeld,zonder mijn schriftelijke toestemming.                                                  
               
Ik wens je verder heel veel plezier op mijn blog
heb je wat te melden of te vragen dan kan je me altijd een mailtje sturen.

Groetjes Suzanne

© Cookie Creations All Right reserved
http://cookie1-creations.blogspot.nl/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten