dinsdag 29 juli 2014

Links en toestemming,gratis,free poser,tube's blogs/sites

Deze club,s fora,s enzo!! 
hebben mijn toestemming gekregen voor het gebruik van mij lessen











  
    
    





























******************************************************************************
***

    Mijn lessen staan geregistreed en worden beschermd door



*********************************************************************************
Wil je jou blog of site hier promoten dat kan,stuur me jou banner en link ( alleen gratis,free )
stuur het naar HIER en ik zal hem hier plaatsen.

neem ook is een kijkje bij deze gratis poser,tube's blog sites.



*********************************************************************************

Mijn regeltjes.

Ik schrijf weer sinds kort weer psp lessen Enige gelijkenis met andere lessen berust puur op toeval
alle lessen zijn door mij zelf bedacht en geschreven

-Mijn lessen die ik heb geschreven,mogen niet worden vertaald
-Mijn lessen mogen niet worden gebruikt,op clubs,fora,s yahoo groups,en dergelijke zonder mijn schriftelijke toestemming.
-Mijn lessen mogen niet worden gehot-linkt-of worden gekopieerd en dan worden gedeeld
- Wil je gebruik maken van mijn lessen stuur dan een mailtje met naam en url naar<<hier>>  heb ook respect voor mijn lessen in zijn geheel.


Ik geef geen toestemming,om clubsetjes te maken van mijn lessen
 onderschriften, (handtekingen) dagwensjes,mogen niet worden gedeeld zonder mijn schriftelijke toestemming .                                                    
               
Ik wens je verder heel veel plezier op mijn blog
heb je wat te melden of te vragen dan kan je me altijd een mailtje sturen.

Groetjes Suzanne

© Cookie Creations All Right reserved
http://cookie1-creations.blogspot.nl/




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen