zaterdag 21 juni 2014

Cluster-Frames

Trough The year

De frame is als png bestand opgeslagen
Klik op het frame copie en opslaan als
ik heb deze clusterframe gemaakt van een schitterend mooie
scrapkit Trough the year van ©Dees Sign Depot klik hier  voor haar blog

Kiki Fantasy 
Mijn Tag
Bewerkt met het mooie Poser Kiki Fantasy
van © Gerda Kern klik hier voor haar mooie Poser blog


Time To Sleep


Time to sleep  Download
Deze frame is gemaakt van een schitterend mooie Mini scrapkit
 Time To Sleep van © Bel Scrap  klik hier voor haar blog

Mijn Tag
Bewerkt met een Tube van © Bel Scrap


Kerade

Deze cluster frame is als png opgeslagen
Klik op het frame dan rechts klik en opslaan als
Ik heb deze cluster gemaakt met een schitterend mooie
scrapkit Kerade van © Dees Sign Depot
Klik hier voor haar mooie blog.


Mijn Tag
Bewerkt met een hele mooie Poser tube van Bastet
klik hier voor haar homepage


Kerade Flowerframe



Hier nog een mooie Clusterframe
van het schitterend mooie scrapkit Kerade
Van © Dees Sign Depot
Klik hier voor haar mooie blog.


By The Sea

Download
Deze clusterframe is gemaakt van het schitterend
mooie mini scrap kit van © Belscrap
klik hier voor haar mooie blog


Caramelos

Download
Deze clusterframe is gemaakt van het schitterend
mooie mini scrapkit van © Belscrap
klik hier voor haar mooie blog

1 opmerking: