donderdag 19 juni 2014

Freebie TOU

 Mijn TOU dit geld voor alles wat ik maak en plaats op deze blog
MIJN FREE ITEMS ZIJN VANWEGEN RUIMTE GEBREK....NIET MEER TE DOWNLOADEN..WIL JE ER TOCH GRAAG GEBRUIK VAN MAKEN KAN JE ZE VIA E-MAIL AANVRAGEN...1 PER KEER..!!

  • Vrij te gebruike
  • Clusters,en Clusterframes
  • Quik pages 
  • Templates
  • e/a
  • dit geld niet voor mijn creaties.
  • En dit geld ook niet voor mijn tutorials ( die worden ,staan binnenkort geregistreerd)

Alles wat hier komt te staan is door mij zelf gemaakt,van de gratis scrap kits die overal worden aangeboden
ik plaats  alles volgens de  tou van de designers,of met hun schriftelijke toestemming,alle credits gaan ook naar de designers van de scrap kits,alles is hier vrij te downloaden of op te slaan als png bestand,het is niet de bedoeling dat je jou eigen blog er mee gaat vullen..alles is gratis om te bewerken,het zou wel leuk zijn als je een naams vermeldig op jou crea zet zoals © Cluster frame by Cookie Creations,dan heb ik ook nog wat eer aan mijn werk.verder vermeld ik bij de clusters en of frames de link naar de homepage van de designers toe.ik zou het ook erg leuk vinden om jou creaties te showen op mijn blog je kan je reactie of creatie mailen naar suusj80@hotmail.com

ik wil graag deze designer bedanken voor hun schriftelijke toestemming
voor het mogen gebruiken van hun gratis aangeboden scrapkits e/a.


  • Dee -- Dees Sign Depot -- http://deessigndepot.blogspot.nl/  
  • Mirella Basche -- A space between voor heen ( Scrapity Scraps And more) -- http://acreativespacebetween.blogspot.nl/
  • Isabel -- Bel Scrap -- http://belscrap.blogspot.nl/
       Broken Wing 3D Stock -- voor het vrij mogen gebruiken van de scrap/3D elementen
       en dan rest mij nog de andere designers te bedanken voor het mogen gebruiken
       van hun spullen naar hun eigen tou.
      ( mocht ik iets hals over kop ,over het hoofd hebben gezien,gelezen ,niet gezien)--mail mij dan alsjeblieft
      dan zal ik het veranderen ,verwijderen of corriceren  B.v.d .





Ik wens je verder heel veel plezier op mijn blog
heb je wat te melden of te vragen dan kan je me altijd een mailtje sturen.

Groetjes Suzanne

© Cookie Creations
http://cookie1-creations.blogspot.nl/






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen